Կառուցվում է Կապան-Ճակատեն հիմնական ճանապարհը

17.12.2021 15:20
1176

    2021 թ. նոյեմբերի 15-ին Ադրբեջանը մաքսակետ տեղադրեց Կապան-Ճակատեն ճանապարհին…

    Այդ ժամանակ էլ սկսվեց այլընտրանքային ճանապարհի նորոգում-կառուցումը,  որն անցնում է Գեղանուշ գյուղով…

    Մեկ ամիս առաջ  մենք  Գեղանուշ-Ճակատեն ճանապարհին էինք... Այն հիմա խճապատ է եւ շատ թե քիչ նպաստավոր՝  ենթաշրջանի  Ճակատեն, Շիկահող, Սրաշեն, Ներքին Հանդ, Ծավ եւ Շիշկերտ այցելելու համար:

    Դրա հետ մեկտեղ՝ նոյեմբերի վերջին պետական մակարդակով  որոշում կայացվեց՝ կառուցելու  հիմնական՝ 8 կմ երկարությամբ ճանապարհ՝ մինչ այժմ գործած միջպետական  ճանապարհին զուգահեռ…

     Մ-17 ճանապարհի նոր՝ Ադրբեջանի անցակետը շրջանցող հատվածի կառուցումը վստահվեց «Կապանի ՃՇՇ» ՍՊ ընկերությանը, որն էլ աշխատանքները սկսեց մոտ քսան օր  առաջ :

    Կառուցվող ճանապարհը, ամենայն հավանականությամբ, ավելի հարմարվետ կլինի, քան Մ-17-ի մինչ այդ գործած հատվածը: Եվ, այդուհանդերձ, խոստովանենք, նոր ճանապարհը կառուցվում է լեռնային դժվար ռելիեֆ ունեցող տարածքներում, որը, առաջին հայացքից, անհաղթահարելի է թվում:

    Դեկտեմբերի 16-ին «Սյունյաց երկրի» ստեղծագործական խումբն այցելեց կառուցվող ճանապարհի երկու տեղամասեր...

    Ի դեպ, նոր ճանապարհի կառուցման գրոհը սկսվել է երկու ճակատով. առաջին՝ գործող մայրուղուց դեպի հարավ, երկրորդ՝ Մ-17-ի՝ Ճակատեն չհասած հատվածից...

    Եվ չնայած առկա դժվարություններին, արդեն իսկ ճանապարհաշինարարները   հողային զգալի աշխատանք են կատարել (նաեւ պայթեցումների միջոցով)՝ Կապանի կողմից՝ 1,2 կմ, Ճակատենի կողմից՝ մոտ 4 կմ երկարությամբ:

    Աշխատանքների  բարեհաջող  իրականացումը հնարավոր է դարձել ճանապարհաշինական արդիական տեխնիկայի գործածման  շնորհիվ, որում  որոշակի ներդրում ունի «Զանգեզուրի ՊՄԿ» ՓԲ ընկերությունը:

    Այցելելով աշխատանքային տեղամասեր՝ կառուցվող ճանապարհի աջ՝ Ճակատենից ձգվող հատվածում  հանդիպեցինք ընկերության տնօրեն Արարատ Կարապետյանին, ով  համակարգում էր աշխատանքները: Մեր այցի պահին նա ուղղորդում էր մեքենավարին, ով փորձում էր հստակեցնել ճանապարհի ենթադրյալ ուղին:

    –Ես խոսել չեմ սիրում, ահա մեր արած գործը, ինքներդ տեսեք ու գնահատեք,– այդպես արձագանքեց ճանշինի ղեկավարը՝ զրուցելու մեր առաջարկին:

    Եվ, այնուամենայնիվ, նա անդրադարձավ շինարարության ընթացքին.

    «Ճանապարհը Մ-17 մայրուղու մաս է լինելու, համապատասխանելու է բոլոր պահանջներին, ունենալու է 8-9 մետր լայնություն, որից 6,6 մետրը՝ երթեւեկելի: Իսկ դժվարությունները հաղթահարելի են, եթե ցանկանում ես գործ անել: Դժվարությունները հաղթահարելու միայն մի եղանակ կա՝ անընդհատ աշխատանք. այստեղ ում տեսնում եք՝ բոլորը լուսաբացից մինչեւ արեւամուտ աշխատում են»:

    Փորձում ենք ճշտել կառուցվող ճանապարհի բյուջեն, ինչպես եւ կառուցման վերջնաժամկետը, բայց Արարատ Կարապետյանի հավաստմամբ՝ այս պահին կարեւոր է մինչեւ տարեվերջ ժայռերի ճեղքումը, որտեղով կանցնի ապագա ճանապարհը:  Եվ մացառապատ ձորակների ու լեռնակույտերի այս՝ անվերջանալի թվացող շարքը կվերածենք մայրուղու «սեւագրի», իսկ ճանապարհի բյուջեն ու կառուցման վերջնաժամկետը կճշտվեն՝ նախագծային-նախահաշվային փաստաթղթերը պատրաստ լինելուց:

    Այնուհետեւ միանում ենք Արարատ Կարապետյանին՝  քայլելով դեպի լեռնալանջի թեքության վրա հազիվ նշմարվող դրոշակը. պարզվում է՝  Զանգեզուրի պղնձամոլիբդենային կոմբինատի տրամադրած հզոր տեխնիկայի օգնությամբ փորձ է  արվում հարթել լեռան մի մեծ ու ցցուն զանգված, ապա քարի ու հողի դուրս բերված կույտը լցնել ձորակն ու մի քանի մետր եւս առաջ տանել՝ անգամ կածանատեղ չունեցող ու  մարդկային երեւակայության մեջ առայժմ չտեղավորվող ճանապարհը:

    Մոտ մեկ ժամ զարմանքով ու հիացմունքով հետեւում էինք մեքենավարների աշխատանքին...

    Բաժանվում ենք՝ հաջողություն մաղթելով  ճանապարհաշինարարներին՝ հույսով, որ հայ շինարարի ձեռքն ու կամքն ի զորու են առ ոչինչ դարձնելու թշնամու պարտադրած դժվարությունները:

    Տիգրանուհի Բադալյան

    Պենտագոնն արձագանքել է Հայաստան զինտեխնիկայի հնարավոր տեղափոխման մասին լուրին

    17.03.2025 21:41

    Ռուբեն Վարդանյանի փաստաբանը Թրամփի խորհրդականի գրառումից հետո Բաքվում պահվող հայերի հարցով դիմել է Փաշինյանին և Միրզոյանին

    17.03.2025 20:55

    Կայացել է Կապան համայնքի ավագանու հերթական նիստը

    17.03.2025 19:42

    Ադրբեջանի ՊՆ-ն երկու օրվա ընթացքում չորրորդ ապատեղեկատվությունն է տարածել

    17.03.2025 17:46

    «Ադրբեջանը հայտարարում է՝ ճանապարհը պատկերացնում է ուղղակի «միջանցքի» տարբերակով, որով անարգել կգնա Նախիջևան. դա կնշանակի, որ ՀՀ սուվերենություն այլևս գոյություն չունի». Աշոտ Մելքոնյան

    17.03.2025 17:45

    «ՀՀ-ում ռևանշիստական միտումները լուրջ խոչընդոտ են հարաբերությունների կարգավորման գործընթացում»․ Բայրամովը հոդված է հրապարակել

    17.03.2025 16:40

    Արցախում Ադրբեջանն իրականացնում է նաև Արցախի մշակութային ժառանգության իսկության խեղաթյուրման քաղաքականություն. Հայկական լեռնաշխարհի մշակութային ժառանգության օմբուդսմեն

    17.03.2025 16:36

    Քարաթափում Տաթև-Լծեն ճանապարհին․ այն դարձել է միակողմանի երթևեկելի

    17.03.2025 12:43

    Թուրքական ԶԼՄ-ներում բազմաթիվ նյութերով ներկայացվել են ՀՀ պաշտոնական դիրքորոշումներն արտաքին քաղաքական հարցերի վերաբերյալ

    17.03.2025 12:40

    Իրավիճակը հանգիստ է. ԵՄ առաքելությունը պարեկներ է ուղարկել հայ-ադրբեջանական սահմանի տարբեր հատվածներ

    17.03.2025 11:05

    Մարտի 19-ին Կապանի մի շարք թաղամասերում գազամատակարարումը ժամանակավորապես կդադարեցվի

    17.03.2025 10:30

    Կոմիտասյան երգեր. «Անձրեւն եկաւ շաղալէն»

    16.03.2025 18:50