Վերին Լարսին այլընտրանք կարող է լինել Փոթի-Կովկասը, իսկ աբխազական երկաթգծի բացումը լիարժեք այլընտրանք չէ. TCRC ղեկավար

15.01.2019 22:29
920

Հայաստանում և Վրաստանում քաղաքական նոր իշխանությունների ձևավորումից հետո պարբերաբար խոսվում է Վերսին Լարսին այլընտրանք ստեղծելու բանակցությունները վերաիմաստավորելու մասին:

Tert.am-ի հետ զրույցում Տրանսպորտային միջանցքի հետազոտության կենտրոնի (TCRC) ղեկավար Պաատա Ծագառեիշվիլին ասաց, որ Լարսը շրջանցելու առնվազն 3 այլընտրանքային ճանապարհ կա:

«Դժվար է ասել՝ բանակցությունները կվերաիմաստավորվեն, թե ոչ, որովհետև Լարսում ամեն ինչ նորմալ է` բացի կլիմայական պայմաններից: Ճանապարհները լավն են, կարգի բերված են, միայն եղանակային պայմանների պատճառով է, որ առաջանում են խնդիրներ: Հիմա կառուցվում է թունել, որը ավելի հեշտ կդարձնի փոխադրումները»,- նշեց Պ. Ծագառեիշվիլին:

Վրացի փորձագետը նշեց, որ Լարսը կարելի է շրջանցել Աբխազական երկաթգծի, Կովկաս-Փոթի երթուղու կամ Հարավային Օսիայով անցնող ճանապարհի շնորհիվ:

«Այս 3 երթուղիներից, իմ կարծիքով, Հայաստանի համար առավել արդյունավետ է Փոթի-Կովկաս-Երևան ճանապարհը: Ռուսական երկաթգիծը 50 տոկոս զեղչ է տրամադրում, կան բոլոր նախադրյալներն այս ուղությունը ակտիվացնելու համար»,- մանրամասնեց Պաատա Ծագառեիշվիլին:

Իսկ Աբխազական երկաթգծի բացումը, ըստ փորձագետի` կարող է լինել միայն քաղաքական կամքի դրսևորման արդյունք: «Աբխազական երկաթգիծն առաջին հերթին Աբխազիային է պետք, որովհետև նրանք ողբերգական տնտեսական վիճակում են: Աբխազիայով բեռների փոխադրումը օգտակար կլինի առաջին հերթին Աբխազիային: Հայաստանն էլ օգուտներ կունենա այս երկաթգծի բացումից, Ռուսաստանն էլ, բայց Վրաստանի համար սա եկամտաբեր չի լինի, առանց այս երկաթգծի էլ Վրաստանը «կապրի»»,- նշեց Ծագառեիշվիլին:

Փորձագետը նկատեց, որ Աբխազական երկաթգիծը Վրաստանի համար եկամտաբեր կլինի միայն այն դեպքում, եթե բեռների փոխադրումը տարեկան կտրվածքով հասնի 8 միլիոն տոննայի, բայց ԽՍՀՄ-ի փլուզումից հետո «դա իրատեսական չէ»: Տարեկան փոխադրումը, նրա խոսքով, կարող է հասնել առավելագույնը 2-ից 3 տոննայի:

«Ես Աբխազական երկաթգծի բացումը չեմ գնահատում որպես լիարժեք այլընտրանք Վերին Լարսին: Իսկ Փոթի-Կովկասը շատ լավ տարբերակ է բոլորի համար: Հարավային Օսիայի ճանապարհի բացումը բացառապես քաղաքական խնդիր է»,- հավելեց նա:

 

Հեղինակ Տիգրանուհի Մարտիրոսյան

Բազմաթիվ քաղաքացիներ պատրաստվում են վաղն օդանավակայանում դիմավորել Կաթողիկոսին

05.12.2025 21:56

ԱՅԴ ԶԱՐՄԱՆԱԼԻ ՉԵՌՆՈԳՈՐԻԱ –ՄՈՆՏԵՆԵԳՐՈՆ

05.12.2025 17:22

Հարցազրույց Կարեն Լազարյանի հետ

05.12.2025 16:43

Արցախի ՄԻՊ-ն ակնկալում է, որ տեղահանվածների համար նախատեսված սոցիալական ծրագրերը դեկտեմբերին չեն ընդհատվի

05.12.2025 16:30

Փաշինյանը ներկայացուցիչ է գործուղել Լոնդոն՝ «TRIPP» նախագծի պայմանագրի մշակման համար

05.12.2025 16:00

Հայ պատմաբանը դարձել է «Մեծ hաղթանակի արձագանքը ԱՊՀ տարածքում» մրցանակի դափնեկիր

05.12.2025 15:57

42-ամյա կնոջը սպшնողին գտել են․ սպшնելուց հետո կնոջ զարդերը գողացել են և դրանք գրավադրել․ մանրամասներ

05.12.2025 15:54

Հայաստանում շրջանառվում են ռինովիրուսի, բոկավիրուսի, ադենովիրուսների, պարագրիպի հարուցիչները, կորոնավիրուսային հիվանդության հարուցիչներ, նաև գրիպի A տեսակի վիրուս. ԱՆ

05.12.2025 15:53

Մայր Աթոռ Սուրբ Էջմիածինը պահանջում է անհապաղ դադարեցնել Տ․ Արշակ արքեպիսկոպոս Խաչատրյանի և ազատազրկված մնացյալ եկեղեցականների ապօրինի հետապնդումները. հայտարարություն

05.12.2025 15:51

Հայաստանի ազգային պոլիտեխնիկական համալսարանը հայտարարել է հոգաբարձուների խորհրդի կազմի համալրման մասին

05.12.2025 15:35

ՌԴ–ն և Հնդկաստանը ԵԱՏՄ-ի հետ աշխատանքներ են տանում Նյու Դելիի ԱԱԳ–ի ստեղծման ուղղությամբ

05.12.2025 15:20

«Ալիևը չի թաքցնում Հայաստան պետությունը ոչնչացնելու ծրագիրը»․ Ոսկան Սարգսյան

05.12.2025 14:39