Վերին Լարսին այլընտրանք կարող է լինել Փոթի-Կովկասը, իսկ աբխազական երկաթգծի բացումը լիարժեք այլընտրանք չէ. TCRC ղեկավար

15.01.2019 22:29
683

Հայաստանում և Վրաստանում քաղաքական նոր իշխանությունների ձևավորումից հետո պարբերաբար խոսվում է Վերսին Լարսին այլընտրանք ստեղծելու բանակցությունները վերաիմաստավորելու մասին:

Tert.am-ի հետ զրույցում Տրանսպորտային միջանցքի հետազոտության կենտրոնի (TCRC) ղեկավար Պաատա Ծագառեիշվիլին ասաց, որ Լարսը շրջանցելու առնվազն 3 այլընտրանքային ճանապարհ կա:

«Դժվար է ասել՝ բանակցությունները կվերաիմաստավորվեն, թե ոչ, որովհետև Լարսում ամեն ինչ նորմալ է` բացի կլիմայական պայմաններից: Ճանապարհները լավն են, կարգի բերված են, միայն եղանակային պայմանների պատճառով է, որ առաջանում են խնդիրներ: Հիմա կառուցվում է թունել, որը ավելի հեշտ կդարձնի փոխադրումները»,- նշեց Պ. Ծագառեիշվիլին:

Վրացի փորձագետը նշեց, որ Լարսը կարելի է շրջանցել Աբխազական երկաթգծի, Կովկաս-Փոթի երթուղու կամ Հարավային Օսիայով անցնող ճանապարհի շնորհիվ:

«Այս 3 երթուղիներից, իմ կարծիքով, Հայաստանի համար առավել արդյունավետ է Փոթի-Կովկաս-Երևան ճանապարհը: Ռուսական երկաթգիծը 50 տոկոս զեղչ է տրամադրում, կան բոլոր նախադրյալներն այս ուղությունը ակտիվացնելու համար»,- մանրամասնեց Պաատա Ծագառեիշվիլին:

Իսկ Աբխազական երկաթգծի բացումը, ըստ փորձագետի` կարող է լինել միայն քաղաքական կամքի դրսևորման արդյունք: «Աբխազական երկաթգիծն առաջին հերթին Աբխազիային է պետք, որովհետև նրանք ողբերգական տնտեսական վիճակում են: Աբխազիայով բեռների փոխադրումը օգտակար կլինի առաջին հերթին Աբխազիային: Հայաստանն էլ օգուտներ կունենա այս երկաթգծի բացումից, Ռուսաստանն էլ, բայց Վրաստանի համար սա եկամտաբեր չի լինի, առանց այս երկաթգծի էլ Վրաստանը «կապրի»»,- նշեց Ծագառեիշվիլին:

Փորձագետը նկատեց, որ Աբխազական երկաթգիծը Վրաստանի համար եկամտաբեր կլինի միայն այն դեպքում, եթե բեռների փոխադրումը տարեկան կտրվածքով հասնի 8 միլիոն տոննայի, բայց ԽՍՀՄ-ի փլուզումից հետո «դա իրատեսական չէ»: Տարեկան փոխադրումը, նրա խոսքով, կարող է հասնել առավելագույնը 2-ից 3 տոննայի:

«Ես Աբխազական երկաթգծի բացումը չեմ գնահատում որպես լիարժեք այլընտրանք Վերին Լարսին: Իսկ Փոթի-Կովկասը շատ լավ տարբերակ է բոլորի համար: Հարավային Օսիայի ճանապարհի բացումը բացառապես քաղաքական խնդիր է»,- հավելեց նա:

 

Հեղինակ Տիգրանուհի Մարտիրոսյան

Նման զենք աշխարհում ոչ ոք դեռ չունի ․ Պուտինը՝ «Օրեշնիկի» մասին

22.11.2024 23:48

Մանդատները դնելու խնդրանքով դիմել եմ Զեյնալյանին և Աղազարյանին․ Փաշինյան

22.11.2024 23:25

Պատրաստվում եմ Արթուր Պողոսյանի թեկնածությունը առաջադրել ՔԿ նախագահի պաշտոնում. Փաշինյան

22.11.2024 23:09

ՀՀ վարչապետի հարցազրույցը Հանրային հեռուստաընկերությանը

22.11.2024 23:00

Մեր օրենսդրությամբ Կառավարությունը միայն որոշակի հարցեր կարող է դնել հանրաքվեի. վարչապետի հարցազրույցը Հանրային ՀԸ-ին՝ 22:10-ին

22.11.2024 20:34

ՃՏՊ Սիսիան-Կապան ավտոճանապարհին․ կա զոհ

22.11.2024 19:59

Սպասվում են ձյուն, բուք, եղանակը կնվազի 10 աստիճանով. Գագիկ Սուրենյանը մանրամասնում է (տեսանյութ)

22.11.2024 19:31

Մոսկվայի կողմից նոր սպառազինության կիրառման ֆոնին Կիևը դաշնակիցների աջակցությունն է ակնկալում

22.11.2024 19:05

Ադրբեջանին վերադարձված գյուղերում Բաքուն մտադիր է նոր սահմանային ուղեկալներ կառուցել

22.11.2024 16:18

Բաքուն ՀՀ-ի հետ սահմանազատված գյուղերում հսկման տեսախցիկներ է տեղադրել

22.11.2024 15:41

Իրանն, ի պատասխան ԱԷՄԳ-ի որոշման, քայլեր կձեռնարկի`«բարձրացնելու հարստացված ուրանի արտադրությունը»

22.11.2024 14:23

Բաքվին չի հաջողվում COP29-ի մասնակիցներին ընդհանուր հայտարարի բերել համաձայնագրի շուրջ

22.11.2024 14:03